Specyfikacja techniczna
Zbiornik
- Samonośna, 1-komorowa lekka konstrukcja wzmocniona wspornikami wykonana z aluminium, z integralną aluminiową ramą, 2 stożki rozładunkowe.
Załadunek
- Włazy zasypowe: 3 x DN450 zamykane śrubami, przyłącze rury załadunkowej 1 x DN 80/Storz B
Rozładunek
- Stożki wylotowe spawane, system rozluźniania materiału w trakcie rozładunku wewnątrz stożka – maty Diolen.
- Linia rozładunkowa DN 100 biegnąca pod osiami pojazdu do tyłu, z pneumatycznie sterowanymi zaworami.
- Złącze wylotowe DN100.
Zasilanie powietrza
- Linia powietrzna wykonana z aluminium, górna 2″ z lewej-przedniej strony pojazdu, boczna 3” – po lewej stronie. Podłączenia do lini powietrza przód – środek po lewej stronie.
Pomost
- Podest z lekkiej kratki aluminiowej z lewej strony, drabinka wejściowa z tyłu. Składane poręcze aluminiowe.
Podwozie
- Trójosiowy układ jezdny BPW , hamulce tarczowe, Ø 430 mm. Pierwsza oś podnoszona.
- Nogi podporowe marki JOST, nośność 24 ton , stalowe
Ogumienie
- 6 x 385 /65 R 22.5, felgi aluminiowe ALCOA Mat
Układ hamulcowy
- Wabco EBS 4S / 2M z systemem RSS i ECAS (zawiera system wspomagania ruszania)
Instalacja elektryczne
- Aspöck, 24V, gniazda podłączeniowe 2 x 7 + 15 polowe, 1 x reflektor roboczy
Dane techniczne
Długość (L) | 10 600 mm |
---|---|
Średnica zbiornika (D) | 2 550 mm |
Wysokość bez ładunku (Hleer) | 3 995 mm |
Rozstaw osi | 1 310 mm |
Pojemność zbiornika | 40 m3 |
Temperatura robocza | -20/80 °C |
Ciśnienie testowe | 3.0 bar |
Ciśnienie robocze | 2.0 bar |
DMC | 34 000 kg |
Wysokość siodłowa | 1 220 mm |