Specyfikacja techniczna
Podwozie
- Trójosiowy układ jezdny BPW, hamulce tarczowe 430 mm.
- * Pierwsza oś podnoszona automatycznie
- Sworzeń królewski 2”.
- Przednie nogi podporowe marki Jost, nośność 24 ton , stalowe.
- Boczne osłony przeciwwjazdowe aluminiowe.
- Zderzak wysuwany mechanicznie.
- * Kosz na koło zapasowe
- * Skrzynka narzżdziowa
Ogumienie
- 6 x 385 / 55 R 22.5, felgi stalowe
Układ hamulcowy
- EBS, dwuobwodowy zgodny z dyrektywą EEC
Instalacja elektryczne
- 2 lampy tylne wielokomorowe
- Oświetlenie tablicy rejestracyjnej, obrysowe, gabarytowe i odblaskowe
- Podłączenie elektryczne: 2 gniazda 7-polowe , jedno gniazdo 15-polowe
Inne
- 4 zamki kontenerowe do transportu kontenerów:
1×40’ ISO, 1×40’ HC, 1 x 45’ HC
Transport kontenerów 45’ bez przekraczania dopuszczalnej długości całkowitej
*opcjonalnie
Dane techniczne
Dopuszczalna techniczna masa całkowita | 42 000 kg |
---|---|
Dopuszczalne techniczne obciążenie siodła | 15 000 kg |
Dopuszczalne techniczne obciążenie agregatu osiowego | 27 000 kg |
Dopuszczalna masa całkowita/homologacja PL | 35 500 kg |
Masa własna w podstawowym wyposażeniu | ok. 3 840 kg |
Długość całkowita | ok. 13 280 mm |
Szerokość całkowita | ok. 2 550 mm |
Rozstaw osi (sworzeń królewski - środkowa oś) | 7 840 mm |
Naczepa poziomo w stanie niezaładowanym przy wysokości siodła | ok. 1 100 mm |
Wysokość całkowita/kontener HC | 3 995 mm |
Rysunek techniczny
Kolorystyka
- Rama zabezpieczana antykorozyjnie technologią KTL
- Malowanie powierzchniowe w kolorze grafitowym, MB 7350