Specyfikacja techniczna
Podwozie
- Trójosiowy układ jezdny BPW, hamulce tarczowe.
- * Pierwsza os podnoszona automatycznie
- Przednie nogi podporowe nośność 24 ton
- 3 pary błotników z tworzywa sztucznego, tylne z osłonami przeciwbłotnymi ( antispray )
- Boczne osłony przeciwwjazdowe aluminiowe
- 2 pojemniki na węże rozładunkowe DN 160
- * Kosz na koło zapasowe
- * Skrzynka narzędziowa
Ogumienie
- 6 x 385 /65 R 22.5, felgi aluminiowe ALCOA
- * Koło zapasowe
Układ hamulcowy
- Wabco EBS 4S / 2M z systemem RSS (stabilizacja w łukach i zakrętach)
Rama
- 2 pary zamków kontenerowych do transportu kontenerów 20ft.
- Rynienka spustowa ze stali nierdzewnej w tylnej części naczepy
- Podest kratki aluminiowej w tylnej części naczepy
- Drabinka wejściowa
Instalacja elektryczne
- Aspöck, gniazdo podłączeniowe 15 polowe
- 2 lampy tylne wielokomorowe, 2 światła obrysowe tylne z ramieniem
- Oświetlenie tablicy rejestracyjnej, obrysowe, gabarytowe i odblaskowe
Możliwości przewozu kontenerów
- 1 x 20ft / w klasach EX II, EX III, FL, OX, AT
Akcesoria
- 2 kliny pod koła, Skrzynka na gaśnice
*opcjonalnie
Dane techniczne
Dopuszczalna techniczna masa całkowita | 39 000 kg |
---|---|
Dopuszczalne techniczne obciążenie siodła | 12 000 kg |
Dopuszczalne techniczne obciążenie agregatu osiowego | 27 000 kg |
Dopuszczalna masa całkowita/homologacja PL | 35 500 kg |
Masa własna w podstawowym wyposażeniu | ok. 3 000 kg |
Długość całkowita | ok. 8 400 mm |
Szerokość całkowita | ok. 2 550 mm |
Rozstaw osi | 1 310 /1 410 mm |
Naczepa poziomo w stanie niezaładowanym przy wysokości siodła | ok. 1 150 mm |
Rysunek techniczny
Kolorystyka
- Rama w kolorze RAL 3020, czerwony
- Podpory naczepy: czarny