Specyfikacja techniczna
Podwozie
- Trzyosiowy układ jezdny BPW o nośności 3 x 9.000 kg, hamulce tarczowe 430 mm.
- Mechaniczne podpory przednie marki JOST z podporami wyrównawczymi.
Rama
- Konstrukcja spawana, wykonana z drobnoziarnistej stali
- Płyta sprzęgu z 2-calowym sworzniem sprzęgu naczepy
Ogumienie
- Ogumienie 6 x 385/65 R 22.5. Felgi stalowe
Podłoga
- Wypełnienie podłogi twardym drewnem o grubości 30mm,
- Stalowy przedni panel o wysokości 1500 mm, z drabinką wejściową od zewnątrz.
- Obrzeże z profilem K-FIX przystosowanym do mocowania pasów transportowych.
- 7 par pierścieni o wytrzymałości 4.000 kg
- 10 par gniazd o przekroju 83 x 83 mm w ramie zewnętrznej
- 4 rzędy gniazd o przekroju 83 x 83 mm umieszonych poprzecznie w podłodze.
- 6 par zamków kontenerowych do transportu kontenerów: 1 x 40’, 2x 20’, 1 x 20’ środek
Układ hamulcowy
- Układ EBS 4S/3M, zgodny z EEC
Instalacja elektryczna
- 2 lampy tylne wielokomorowe
- Oświetlenie tablicy rejestracyjnej, obrysowe, gabarytowe i odblaskowe
- Podłączenie elektryczne: 2 gniazda 7-polowe , jedno gniazdo 15-polowe.
Wyposażenie opcjonalne
- 2 pary tablic gabarytowych, światło ostrzegawcze „kogut”
- Skrzynka narzędziowa stalowa 1000 x 500 x 500 mm
- Skrzynka narzędziowa z tworzywa 600 x 400 x 500
- Burty aluminiowe wysokości 800 mm
- 20 szt kłonic o wymiarach 80 x 80 x 1500 mm
- Mocowanie na kłonice
- Pierścienie RoRo
Dane techniczne
Długość (L) | 13 670 mm |
---|---|
Szerokość | 2 550 mm |
Długość platformy ładunkowej | 13 610 mm |
Wysokość platformy ładunkowej | 1 380 mm |
DMC | 34 000 kg |
Ładowność | 30 000 kg |
Wysokość siodłowa | 1 180 mm |
Rozstaw osi | 1 310 mm |