Specyfikacja techniczna
Podwozie
- Ośmioosiowy układ jezdny SAF o nośności konstrukcyjnej 8 x 12.000 kg, hamulce bębnowe.
- 5 osi hydraulicznie skrętnych, dwie osie samoskrętne, jedna oś stała
- Mechaniczne podpory przednie nośności 50 t
- Elektropompa do zasilania układu hydraulicznego skrętu kół.
Rama
- Konstrukcja spawana, wykonana ze stali o wysokiej wytrzymałości S700.
- Belka centralna rozciągana o 9.000 mm. Blokada co 1000 mm.
- Łabędzia szyja regulowana hydraulicznie, przystosowana do ciągników 4×2, 6×2, 6×4, 8×4
- Płyta sprzęgu z 3.5-calowym sworzniem sprzęgu naczepy.
Ogumienie
- Ogumienie 32 x 245/70 R 17,5. Felgi stalowe
Platforma ładunkowa
- Wypełnienie podłogi płytami stalowymi.
- Stalowy przedni panel o wysokości 600 mm.
- Aluminiowe profile boczne na części balkonowej długości 2600 mm, wysokości ok. 600 mm.
- 8 par pierścieni do mocowania ładunku o wytrzymałości 6.700 kg
Tylne najazdy
- Tylny profil pod rampy aluminiowe
Układ hamulcowy
- Układ EBS 4S/3M, zgodny z EEC
Instalacja elektryczna
- 2 lampy tylne wielokomorowe
- Oświetlenie tablicy rejestracyjnej, obrysowe, gabarytowe i odblaskowe
- Podłączenie elektryczne: 2 gniazda 7-polowe
Akcesoria
- 2 pary tablic gabarytowych, światło ostrzegawcze
- Skrzynka narzędziowa.
- Moduł radiowy sterowania skrętem kół.
Dane techniczne
Długość (L) | 15 805 mm |
---|---|
Szerokość | 2 750 mm |
Długość platformy ładunkowej | 11 855 mm |
Długość rozciągu ramy | 9 000 mm |
Poszerzenie boczne | 2 x 230 mm |
Maksymalna długość całkowita | 16 200 mm |
DMC | 104 000 kg |
Ładowność | 79 000 kg |
Wysokość siodłowa | 1 350 mm |
Rozstaw osi | 1 360 mm |
Wysokość platformy ładunkowej | 1 060 mm |